Doubting Thomases can read the lawsuit against the Mayo Clinic mentioned in our cover story here

By John Dickerson

A faithful New Times reader named Tom Tucker just called in: “I love your guys’ articles, but a guy I work with is a real Doubting Thomas. He doesn’t believe anything in that paper's real.”

This Doubting Thomas couldn’t believe this week's cover story about a felon with no medical training who was paid to treat eye patients at the Mayo Clinic here.

al-gore.jpg

Al Gore's critics say he claimed to have invented the Internet, but even he couldn’t have made up this story about the Mayo Clinic.


Tucker’s friend thinks we made the whole thing up. But he says he’ll believe the story if he can see evidence to back it up on the World Wide Web. After all, the Internet's the objective source of all that's fair, right and true in this world, right?

Okay Mr. Doubting Thomas, here's a link to the court docket from victim Paul Phillips' lawsuit against the Mayo Clinic that's filed in Maricopa County Superior Court. Scroll down to the bottom, and you can read the $3.5 million judgment against the Mayo for yourself.

If you want to know more than that, though, you’ll have to go interview the sources in the story. Because, believe it or not, there are some facts out there in the universe that aren’t on the Internet. Maybe Al Gore could do something about that, between carping about global warming.


My Voice Nation Help
0 comments
Sort: Newest | Oldest

Now Trending

Phoenix Concert Tickets

From the Vault

 

General

Home

Loading...