Juggalettes Gone Wicked: 10 Chicks You'll Admit Are Hot Even Though They Love Insane Clown Posse

Categories: Lists

Brandy aka MoonMiist Babii: Purple hair. Purple tub mat. Purple drank?

MoonMiist Babii.jpg

Jessika aka Psychopathis Sister: Is that a snakeskin belt? Nice! AND Michelob Ultra, the classiest beer in the world?

Pertinent info: "Heroes: All my Juggalettes out there. Keeping the family alive, Showin off our paint, holdin hatchets high. I love you all. My life would be nothing with out all you Lettes. Thanks for your support"

Psychopathic Sisters.jpg

Flynn aka WiCKEDFLYNN: Stripper shoes marks the spot?

Pertnent info: "Q: What's the longest you've ever gone without a bath or shower? A: well i go to tha gathering each year and you def miss a day showering lol but i live in florida and theres bad hurricanes so sometimes your without water and power for a while so ive gone a few days being stuck in a house with no power n shit but as soon as i got access to tha shower i jumped in lol"

wickedflynn.jpg

My Voice Nation Help
153 comments
FatBalls
FatBalls

To  Shawn Anderson,

These roller pigs are nowhere even near hot. You live in Phoenix, surrounded by hot chicks. You must be a fucking retard if you think these skanks are hot.

Edwin Tunney
Edwin Tunney

The last an editor wrote talking shit about "juggalos" from spin magazine didn't he cry about how he was scared for his life lol

Chris Smith
Chris Smith

Sorry, but they all look like damaged basketcases. Wait, I'm not sorry. They look like damaged basketcases. I'd rather dip my balls across a burning stove than stick my junk anywhere inside these skanks.

Jesse Adams
Jesse Adams

I'd rather listen to a fucking hipster go on and on about her likes and dislikes before doing anything with a juggalette

Mark Koster
Mark Koster

freak-a-zoids ! give me a "groovy lil' hippie chick" anyday....HA !

Sam Beckett
Sam Beckett

Go down on the clown woop woop. Fucking parasites. We used to beat down the suburban orphan juggs in denver back in the 90s

Colyn Brown
Colyn Brown

let me answer that has succinctly as possible: no

Joey LaCarte Jr.
Joey LaCarte Jr.

you guys are dumb, profiling people for they listen to .. find something else to report on ..

Vern Gill
Vern Gill

Their physical comeliness can never compensate for their lack of taste

NattyDude
NattyDude

man, so much anger, dudes, if icp aint for you why get so mad that someone else digs them, I dug them for a long time, last few albums, well, i didn't waste no cd-rs on them and leave it at that, but for what they try to do and the positive message they try to convey is at least some what respectable, lo's may be some weird ass motherfuckers, but so are some country ass dudes eating squirrels and shit, and ya'll gave them a bunch of money and a tv show, Duck dynasty. worry less about what others do, and take care of your own

dumbpaint
dumbpaint

i don't think they even prosecute in my state when you split a juggaslow with a 12 gauge. more shit getting flushed. 

Nahte0e
Nahte0e

Your obviously an ignorant fuck, and never listen, I mean actually listen artists. If you listen to the lyrics, instead of just a poppy Lil beat you should just snap yer neck to, you'd realize juggalos have a stronger bond and better cause than you, or any other stupid fuckers could create. YA need to just shut yer fuckn dickhole of a mouth bitch! A

juggaloninjas
juggaloninjas

those same 2 would tell u to FUCK THE FUCK OFF bitch boy

DaRkLoWn
DaRkLoWn

Hoorah Shipmate! There are more Juggalos in the military than any of these biggots will ever know. MMFWCL to all my ninjas in the military protecting the douches bashing us!

speakingthetruth
speakingthetruth

my bad didnt see there were more pages the blonde girl on page two is pretty and the girl under her is okay but the rest of these girls are uglyyyyy

Williamlaw45
Williamlaw45

Il die for the hatchet jugalos bumpin!!!!

Halo3sparton13
Halo3sparton13

Whoop whoop scarecrow here all u fucken haters dare u to talk shit to my face cause I'll swing a hatchet and watch ur face rip in half I'll take a stick and shove it up ur ass and use u like a puppet... Us juggalos will paint our faces balaclava and white then paint are dicks too and slap u in the face then whos the juggacunt ya so don't fuck with us bitch well wreck ur punk ass shhit

Grim9
Grim9

damn strait WOOP WOOP MMFWCL

violent j
violent j

Shut the fuck up or get shut up by me bitch i left 300 pounds and bench 400So lay the fuck off the jugguloyou porn watching circle jerking motherfucker

Kayleena brown
Kayleena brown

Fucking A Miss Kisa I LOVE YOU!!!! You should Star in a porn with me ^_^ ! And Fuck All U Haters Ya'll dont Know Shit about anyone. u just Madd cuz she is Pretty then you Bitch!

Jsox79
Jsox79

i honestly dont know why all of you are bickering between yourselves.  i dont understand why people need to diss people who are just trying to have a good time.  sounds like a fucking party to me, with or without the makeup.  im down and i never really got into icp.  but i get into having a good time.  chicks look pretty decent to me.  have the peeps sayn they wouldnt give them the time of die probably dont even get pussy at all.  anyways if these guys wanna dress up and wear face paint so be it, its what floats their boat not yours.  geez

Sean PsykoRev Sullivan
Sean PsykoRev Sullivan

how bout this, juggalo or not, you are all being fucking stupid, I'm down with the clown... but all this arguing bullshit on the computer won't prove shit, so stop talkin like you gonna go beat someones ass for words they say, if you hate ICP, that's your choice, but don't hate on us just cuz you don't understand us... I've said my piece

Your's truly,   Psyko

woop woop ninjafish
woop woop ninjafish

ha ha all you bitches are pussy ha i will take all haters on bring it if you got it bitch

Nemphisis07
Nemphisis07

Honestly I don't like the face paint, I'm not a fan of icp to begin with but idk I just don't like the face paint on a chick. I could careless what music they like, everyone likes different bands. That and honestly who gives a shit who could jump who? Don't like the music or what they stand for don't listen or just look away. Personally, I'll stick with metal

Brian Sumner
Brian Sumner

So you're saying one speaks for millions? Yea dont think so ya fuckin pansy.

Brian Sumner
Brian Sumner

Come down ta my hood and talk that shit, White trash? Well im a juggalo and my IQ is 157, So shut your fuckin mouth you fat BITCHFACE BIGGOT.

Brian Sumner
Brian Sumner

Im a juggalo, but i gotta Thank you for not bein a close-minded asshole who diss what they dont understand, WHOOP WHOOP!

Brian Sumner
Brian Sumner

I bet its cuz his Chick left him for a Lo man

Brian Sumner
Brian Sumner

So what's your idea of good music? Take yur fuckin lady gaga or your sappy ass country love bullshit and SHOVE IT UP YOUR ASS!!!

Brian Sumner
Brian Sumner

Haha You Dumbass dick smokers, Yeah alotta lettes are Hot as fuck, BUT do you really think they gonna want anything to do wit yur Fagercrombie and bitch wearin asses, Not only that but they too much woman for you skinny jeans bitches, Oh yea alotta lettes are freaky as fuck. They'd send you cryin ta momma BBBBIIIITTTTCCCCHHHH!!!!!!

WiCk3D h4z3
WiCk3D h4z3

All y'all haters need to go choke on a cock...y'all jus pissed cuz u cnt do it like us WHOOP WHOOP

Jesse Lee Bergeron
Jesse Lee Bergeron

i think the thing i love most bout being a juggalo is the fact that it is the most hated music in the world whoop whoop fuck all yall haters

Jesse Lee Bergeron
Jesse Lee Bergeron

dont talk shit on juggalos at the gathering of the fuckin juggalos and take there money and force them to listen to ur second rate "music" fuck that fuckin cunt and method man came out to a pissed off crowd and said what we did was fucked up we fuck him too though throwin shit was wrong what if that shit would have landed on one of our homies  

zsprinks
zsprinks

@Sam Beckett You and your "friends" haven't beat shit except your meat!


AwakendThirdEye
AwakendThirdEye

@dumbpaint yup and juggalos are the problem right? your commet right their shows no signs of mental illness of any kind? "let the music do the kill you for" you violent arragont racists. thinking yourself higher then another based on grouping, enough even to advicate the killing of one group. mind as well calssify you under same as KKK and skin heads.

Unlucky Stoner
Unlucky Stoner

 yo biitches this is Unlucky Stoner here, you fuckin dipshiits wanna talk fuckin shit on ICP well fuck you. Down Wit The Clown For Life! You bastards be judgin when you don't know shiit. Not all of you are bein pussy ass biitches but to the ones who are. Seriously Grow the fuck up. Bet most of you listen to weak ass shiit.                                I<3YouICP                                                                Hachet Girl,                                                                 Unlucky Stoner

Me
Me

IQ = Your idiot quotient?  I can believe that :-)

Now Trending

From the Vault

 

Phoenix Event Tickets
Loading...